Μαθαίνοντας με τα παιδιά τον κύκλο επεξεργαστήκαμε τον πίνακα του Ντελονέ " η χαρά της ζωής".
Τα παιδιά αφού μίλησαν για τον κύκλο, μιλώντας για τη φορά που ακολουθείται, τον "περπάτησαν" , ανακάλυψαν στον χώρο αντικείμενα με το σχήμα του κύκλου, τους δόθηκε φύλλο εργασίας με το έργο τέχνης και αναπαρήγαγαν τον πίνακα όπως ήθελε το καθένα.
στη συνέχεια ανακαλύψαμε και άλλα σχήματα, όπως και χρώματα που αναδύονται από τον πίνακα.
Σαν προέκταση του θέματος, έγινε η χρονική ακολουθία ο κύκλος της ζωής του ανθρώπου και τα παιδιά συμπέραναν ότι η ζωή είναι ένας κύκλος όπου μέσα περιστρέφεται ο άνθρωπος, από παιδί, μέχρι ηλικιωμένος.
Η Νηπιαγωγός το επέκτεινε και σε άλλους κύκλους, του νερού/ κύκλος-αλυσίδα διατροφής/ ανακύκλωση.
Τα παιδιά αφού μίλησαν για τον κύκλο, μιλώντας για τη φορά που ακολουθείται, τον "περπάτησαν" , ανακάλυψαν στον χώρο αντικείμενα με το σχήμα του κύκλου, τους δόθηκε φύλλο εργασίας με το έργο τέχνης και αναπαρήγαγαν τον πίνακα όπως ήθελε το καθένα.
στη συνέχεια ανακαλύψαμε και άλλα σχήματα, όπως και χρώματα που αναδύονται από τον πίνακα.
Σαν προέκταση του θέματος, έγινε η χρονική ακολουθία ο κύκλος της ζωής του ανθρώπου και τα παιδιά συμπέραναν ότι η ζωή είναι ένας κύκλος όπου μέσα περιστρέφεται ο άνθρωπος, από παιδί, μέχρι ηλικιωμένος.
Η Νηπιαγωγός το επέκτεινε και σε άλλους κύκλους, του νερού/ κύκλος-αλυσίδα διατροφής/ ανακύκλωση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου